SAR 07/2025 Eiendom-avdelingen

09. september 2025
Kommunen får besøk av Husbanken og LDO torsdag 13.02.25.
De ønsker å prate med brukere som eier sin egen leilighet,
og med deltakere i SAR og RGB.

Ønsker å være med:
Ingebjørg

 Cecilie

Haakon

Karl Martin

Benedicte

Merete

Vi burde si noe om at Bærum kommune
ikke har planlagt å bygge flere boliger etter 2026.