
I dag, 2. juni 2026 hadde vi besøk av tjenesteleder Marianne Bettmo og pårørendekoordinator Camilla Tho for å snakke om arbeidet med ny pårørende-strategi, altså hvordan kommunen skal legge til rette for et godt pårørende-arbeid. arbeidet fortsetter etter sommeren. Da får også SAR mulighet til å komme med sine innspill.
S